بازگشت مایکل میرز به هالیوود

فیلم هالووین
کد خبر : 153396
تاریخ : 15 شهریور 1397
فیلم سینمایی ترسناک "هالووین" به کارگردانی "دیوید گوردون گرین" و نقش آفرینی جیمی لی کرتیس، ویرجینیا گاردنر، جودی گریر، نیک کسل به اکران بین امللی درامد

فیلم سینمایی ترسناک " هالووین  " به کارگردانی " دیوید گوردون گرین " اکران بین المللی خود در سینما‌های هالیوود را از ۱۹ اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی توسط یونیورسال استودیوز آغاز خواهد کرد.

اند. " جف فردلی  "، " دنی مک‌براید " و " دیوید گوردون گرین " سه فیلمنامه نویس بودند که نگارش این فیلم در ژانر وحشت را بر عهده داشته اند‌.گروه نویسندگان این فیلمنامه را بر پایه رمان " شخصیت‌ها " اثر " جان کارپنتر "  به نگارش در آورده اند.

از جمله بازیگرانی که در فیلم ترسناک هالووین به ایفای نقش  پرداخته اند جیمی لی کرتیس، ویرجینیا گاردنر، جودی گریر، نیک کسل، ویل پاتون و عمر درسی می باشند.

گورودن گرین به تازگی اکران فیلم سینمایی " قوی تر " را پشت سر گذاشته است. این فیلم روایت امید و تلاش برای زندگی است. قوی‌تر بر اساس داستانی واقعی از زندگی جان بوفمن ورزشکار انگلیسی است که پس از قطع پایش به علت یک حادثه همچنان به ورزش ادامه داده و به الگویی ورزشی مبدل می‌شود.

جیک گالینهال، تاتیانا مازلانی، میراندا ریچاردسون، کلنسی براون وپتی اونیل و کیت فیتزجرارد از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم روایت بمب گذاری در پیست تورنومنت دو‌ و‌ میدانی بوستون در سال 2013 را روایت می‌کند. در این اثر برخی از گمانه‌زنی‌ها مبنی بر عاملان این قضیه بازگو می‌شود.
منبع میزان

سینما هالیوود اکران فیلم هالووین فیلم ترسناک

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید