شروع داوری جشنواره فیلم فجر

سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر
کد خبر : 154908
تاریخ : 21 دی 1399
روابط عمومی سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد با پایان یافتن مهلت ارائه نسخه نهایی فیلم‌ها، داوری فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) از روز دوشنبه 22 دی آغاز خواهد شد.
به گزارش بانگ، روابط عمومی سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد با پایان یافتن مهلت ارائه نسخه نهایی فیلم‌ها، داوری فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) از روز دوشنبه 22 دی آغاز خواهد شد.
با وجود تاکید بر ارسال نسخه نهایی فیلم‌ها برای بخش داوری جشنواره فیلم فجر در تاریخ 20 دی ماه 1399، اما این تاریخ به دلیل ترافیک در استودیوها تمدید شد و از 22دی ماه داوری آثار شروع خواهد شد.
بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره فجر هیأت داوران متشکل از محمد احسانی، ساره بیات، مرتضی پورصمدی، بهرام توکلی، نیما جاویدی، سیدجمال ساداتیان و مصطفی کیایی می‌باشند. به گفته روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، کار هیأت داوران از تاریخ 22 دی ماه 1399 شروع خواهد شد با وجود تاکیید بر ارسال نسخه نهایی فیلم‌ها برای بخش داوری جشنواره فیلم فجر در تاریخ 20 دی ماه 1399، اما این تاریخ به دلیل ترافیک در استودیوها تمدید شد و از 22دی ماه داوری آثار شروع خواهد شد. .
دبیرخانه جشنواره همچنین اعلام کرد: تعدادی از فیلم‌های واجد شرایط شرکت در جشنواره سی و نهم با وجود آماده بودن، به دلیل حجم بالای ترافیک استودیوهای فنی موفق به تهیه نسخه DCP در مهلت مقرر نشدند و با مجوز دبیر جشنواره، به صاحبان این فیلم‌ها استثنائا چند روز وقت داده شد تا بتوانند نسخه نهایی فیلم خود را به دبیرخانه جشنواره برسانند و فیلم‌شان در فهرست نمایش آثار برای داوران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر قرار گیرد.
پیش‌تر و بر طبق گفته دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، از میان 110 فیلمی متقاضی جشنواره، شرایط بیش از نیمی از آن‌ها با قوانین جشنواره هماهنگی ندارند و بنابراین از بخش سودای سیمرغ کنار گذاشته شدند.
سی و نهمین جشنواره فیلم فجر همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بهمن 99 به دبیری «سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد» برگزار می‌شود.

سودای سیمرغ هنر نمایش سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید