نیکول کیدمن در نقش کمدین معروف

خانواده ریکاردو بودن-نیکول کیدمن-خاویر باردم
کد خبر : 154909
تاریخ : 24 دی 1399
نیکول کیدمن بازیگر 54 ساله هالیوودی به پروژه جدید آمازون با نام «خانواده ریکاردو بودن» پیوست. این فیلم زندگینامه «لوسیل بال» بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی می‌باشد.
به گزارش بانگ، نیکول کیدمن بازیگر 54 ساله هالیوودی به پروژه جدید آمازون با نام «خانواده ریکاردو بودن» پیوست. این فیلم زندگینامه «لوسیل بال» بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی می‌باشد.
پیشتر عنوان شده بود کیت بلانشت نقش لوسیل بال را ایفا می‌کند اما بنا به دلایلی این نقش به نیکول کیدمن واگذار شده است.
فیلم «خانواده ریکاردو بودن» به کارگردانی و نویسندگی آرون سورکین است. قرار است در این فیلم خاویر باردم ایفاگر نقش «دیسی آرناز» بازیگر و همسر لوسیل بال باشد.
داستان فیلم «خانواده ریکاردو بودن» زندگی لوسیل بال را در طول یک هفته از تولید سریال «لوسی را دوست دارم» روایت می‌کند. در این دوره لوسی و دیسی با بحرانی روبه‌رو شده‌اند که می‌تواند هم کار مشترکشان را به خطر بیندازد و هم ازدواج‌شان را نابود کند.
لازم به ذکر است سریال «لوسی را دوست دارم» در طول سال‌های ۱۹۵۱ تا ۱۹۵۷ از شبکه‌ی CBS پخش می‌شد و از محبوب‌ترین و معروف‌ترین سریال‌های زمان خودش محسوب می‌شود.
آرون سورکین کارگردان و نویسنده این فیلم که از فیلمنامه‌نویسان نامدار هالیوودی است و نویسنده فیلمنامه «شبکه اجتماعی» و «مانیبال» بوده، به تازگی کارگردانی «دادگاه شیکاگو ۷» را انجام داده و قبل از آن «بازی مالی» را کارگردانی کرده است.

خاویر باردم خانواده ریکاردو بودن نیکول کیدمن

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید