مراسم «اسکار» امسال هم مجری ندارد

اسکار ۲۰۲۱
کد خبر : 154925
تاریخ : 24 فروردین 1400
مراسم جوایز آکادمی اسکار برای سومین سال متوالی، مجری نخواهد داشت.
به گزارش بانگ و به گفته تهیه‌کنندگان جوایز آکادمی اسکار برای سومین سال متوالی، این مراسم مجری نخواهد داشت و به جای آن گروهی از فیلمساز‌ها به عنوان اهداکنندگان جوایز حضور پیدا خواهند کرد.
برندگان<b> اسکار </b>۲۰۲۰

جسی کالینز، استیسی شر و استیون سودربرگ تهیه کنندگان مراسم اسکار در بیانیه‌ای اعلام کردند که برای حفظ این رویکرد، گروهی از ستارگان سینمایی را برای اهدای جوایز انتخاب کرده اند. از میان کسانی که در این گروه قرار دارند می‌توان به واکین فینیکس، رنی زلوگر، برد پیت و لارا درن اشاره کرد که همگی از برندگان بخش بازیگری سال گذشته اسکار هستند. علاوه بر این، بونگ جون هو برنده اسکار بهترین فیلم و کارگردانی دوره قبل هم در بین اهداکنندگان جایزه حضور دارد.

افراد دیگری مثل آنجلا باست، هیل بری، دان چیدل، برایان کرانستون، هریسون فورد، رجینا کینگ، مارلی مارتین، ریتا مورنو ، ریز ویترسپون و زندایا هم در این گروه حضور دارند. تمامی این بازیگران سابقه نامزدی و کسب جایزه اسکار را در کارنامه خود دارند. انتظار می‌رود در روز‌های آتی اهداکنندگان جدیدی به این لیست اضافه شوند.

انتخاب گروه بازیگری به جای میزبان در اسکار به ۵۰ سال پیش باز می‌گردد؛ در آن زمان آکادمی ۳۴ نفر را به عنوان دوستان اسکار معرفی کرد تا برنامه را به پایان برسانند. سال قبل از آن هم ۱۷ نفر انتخاب شده بودند.

اسکار ۲۰۲۱ در تاریخ ۲۵ آوریل در یونین استیشن لس آنجلس، دالبی تیه‌تر و همینطور مکان‌های بین المللی که هنوز اعلام نشده اند برگزار خواهد شد.

اسکار سینما بانگ

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید