600 میلیون دلار قیمت فروش فیلم جدید جیمز باند

فیلم جیمزباند با نام «زمانی برای مردن نیست»
کد خبر : 154910
تاریخ : 28 دی 1399
کمپانی سازنده سری فیلم‌های جیمزباند آخرین عنوان این فیلم با نام «زمانی برای مردن نیست» را به مبلغ 600میلیون دلار برای فروش گذاشته است.
به گزارش بانگ، مترو گلدین مایر کمپانی سازنده سری فیلم‌های جیمز باند آخرین فیلم جیمز باند با نام «زمانی برای مردن نیست» را به مبلغ 600میلیون دلار برای فروش به شرکت‌های ویدئو خانگی قیمت گذاشت اما تابه حال هیچکدام از پلتفرم‌ها حاضر به پرداخت این مبلغ نشده اند.
فیلم «زمانی برای مردن نیست» ساخته کری فوکوناگا کارگردان سریال کاراگاهان حقیقی و بازی دنیل کریگ در نقش جیمز باند یکی از مهم‌ترین شانس‌های نجات و فروش سینمای جهان در سال کرونایی پیش بود که چندین بار اکران ‌آن به تعویق افتاد و درنهایت قرار شد این فیلم در دوم آوریل 2021 اکران شود ولی به تازگی حرف‌های جدیدی به گوش می‌رسد که تاریخ نهایی اکران این فیلم را پاییز 2021 اعلام می‌کند.
شرکت بزرگ سینمایی MGM  به تازگی به بحران مالی شدیدی روبه‌ است که باعث شده چوب حراج به دارایی‌های خود بزند و استودیو‌های خود را به مبلغ 5.5 میلیارد دلار به فروش بگذارد و در عین حال در تلاش است با تمام توان از منافع خود دفاع کند.
در حال حاضر آنچه که مشخص است این است که فیلم «زمانی برای مردن نیست» با این مبلغ به فروش نرسد و در زمانیکه سینماهای جهان بازگشایی شوند به اکران عمومی درآید و در گیشه به فروش برسد.

جیمز باند دنیل کریگ زمانی برای مردن نیست

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید