گلزار و مهران مدیری در راه جشنواره فجر

فیلم سینمایی ما همه باهم هستیم
کد خبر : 153630
تاریخ : 9 مهر 1397
جدیدترین اثر کمال تبریزی به نام ماهمه باهم هستیم در راه جشنواره فجر می‌باشد‌این فیلم نسبتا" کمدی نزدیک به سی بازیگر دارد که از پربازیگرترین فیلم های سینمای ایران محسوب می‌شود.


تبریزی که چند سالی است از جشنواره فیلم فجر فاصله گرفته امسال با یک اثر نسبتاً کمدی وارد این عرصه شده و می خواهد با وجود نزدیک به سی بازیگر شانس خود را در کارزار جشنواره فیلم فجر بیازماید.
فیلم جدید کمال تبریزی که به تهیه کنندگی رضا میرکریمی درباره سقوط یک هواپیماست. این فیلم به گفته سازندگان جلوه های ویژه بسیار سنگینی دارد.
این فیلم سینمایی که فیلمبرداری آن دو ماه و در نقاطی از تهران و قزوین انجام شده بود، از پربازیگرترین فیلم‌های سینمای ایران است.
"ما همه با هم هستیم" یک فیلم کمدی است که ماجرایی جذاب و البته کمدی درباره راز‌های مسافران یک هواپیمای درحال سقوط را روایت می‌کند و از آن به عنوان پربازیگر ترین فیلم سینمای ایران یاد می‌شود.

فیلم سینمایی ماهمه باهم هستیم

محمدرضا گلزار ، مهران مدیری ، مهناز افشار ، لیلا حاتمی ، ویشکا آسایش ، جواد عزتی ، هانیه توسلی ، پژمان جمشیدی ، مانی حقیقی ، سروش صحت، حسن معجونی ، مهران غفوریان ، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی، سیاوش چراغی پور، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، مهدی حسینی نیا، شیرین آقارضاکاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح اللهی، شیوا بلوچی و دانیال کاظمی بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی ماهمه باهم هستیم

کمال تبریزی سال گذشته فیلم سینمایی "مارموز " با بازی حامد بهداد را تولید کرد که همچنان در صف اکران قرار دارد. این فیلم در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر اکران و به شدت مورد استقبال اهالی سینما و رسانه قرار گرفت. داستان زندگی شخصی به نام "قدرت" است که سودای رسیدن به قدرت را دارد.

علاوه بر حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی ، رضا ناجی، مانی حقیقی، محمد بحرانی، سیاوش چراغی پور، عیسی یوسفی پور، مرتضی زارع، بهزاد قدیانلو و فرهاد معین زاده از جمله بازیگران مارموز هستند. پنج بازیگر از فیلم مارموز در فیلم ما همه با هم هستیم نیز به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی جشنواره فیلم فجر اکران مهران مدیری محمدرضا گلزار جواد عزتی هنر نمایش ما همه باهم هستیم مهران غفوریان هانیه توسلی فیلم پربازیگر کمال تبریزی

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید