نقش فروشی در سینمای ایران از زبان فرشته صدر عرفایی

نقش فروشی در سینمای ایران از زبان فرشته صدر عرفایی
کد خبر : 153411
تاریخ : 17 شهریور 1397
همه ی ما از معضل نقش فروشی در سینمای ایران کم و بیش آگاهیم ، اما این بار یکی از بازیگران مطرح این عرصه در مورد این معضل صحبت کرد . فرشته صدرعرفایی بازیگر مطرح سینما و تئاتر در طی سخنانی در مورد معضل نقش فروشی در سینمای ایران ابراز تاسف کرد
فرشته صدرعرفایی گفت: بازیگرانی هستند که شاید چندان به درد بازیگری نخورند اما به دلیل پشتوانه مالی و پول می‌خواهند تا حضورشان در سینما متداوم شود تا بلکه بازیگری را یاد بگیرند در نتیجه آنقدر فیلم بازی می کنند تا بالاخره بازیگر شوند.

به گزارش بانگ به نقل از میزان، فرشته صدر عرفایی درباره ورود بازیگران جوان به سینما گفت: ورود بازیگران به سینما را نباید محدود کنید. از نظر هر فردی می تواند بسته به توانایی خود در عرصه بازیگری و اینکه آیا در نقشی جا افتاده یا نه به بازیگری وارد شود.

فرشته صدر عرفایی

وی در همین راستا افزود: البته در این میان افرادی به اشتباه بازیگری را انتخاب می کنند و هستند کسانی که اشتباهاً به بازیگری رجوع کرده اند که اینها به مرور زمان از این گردونه حذف می شوند.

بازیگر فیلم حوض نقاشی درباره برخی بازیگران که سرمایه وارد این عرصه می کنند تاکید کرد: البته در این میان بازیگرانی هستند که شاید چندان به درد بازیگری نخورند اما به دلیل پشتوانه مالی و پول می خواهند تا حضورشان در سینما متداوم شود تا بلکه بازیگری را یاد بگیرند در نتیجه آنقدر فیلم بازی می کنند تا بالاخره بازیگر شوند.

صدرعرفایی با اشاره به لزوم حمایت از کارگردان فیلم اولی خاطرنشان کرد: از نظر من باید بسیار بیشتر از پیش به کارگردانان نسل جوان و کار اولی ها بها داده شود. به عنوان مثال جشنواره فیلم فجر بهترین مکان و زمان برای بها دادن به این نسل است تا کارشان دیده شده و نقد شوند. همین نقدها می تواند به آینده کاری آنها جهت درست تری بدهد.

سینما سینمای ایران بازیگری معضل سینما

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید