انصراف 2 بازیگر از همکاری با علی انصاریان

علی انصاریان در رمانتیسم عماد و طوبی
کد خبر : 154914
تاریخ : 20 بهمن 1399
فاش شدن خبری درباره انصراف 2 بازیگر از همبازی شدن با علی انصاریان بخاطر نپذیرفتن او بعنوان یک بازیگر
به گزارش بانگ، کاوه صباغ‌زاده کارگردان فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبی» به تازگی پرده از واقعیتی مربوط به مرحوم علی انصاریان برداشت و اظهار کرد با دو بازیگر دیگر در نقش عماد و طوبی قرارداد داشتیم و به محض اینکه با علی انصاریان قرارداد را در نقش پدر طوبی امضا کردیم از اینکه در کنار علی انصاریان بازی کنند انصراف دادند.
علی انصاریان در رمانتیسم عماد و طوبی
آنها قائل به این بودند وجهه آنها بالاتر از این است که با وی به عنوان یک فوتبالیست در قاب یک فیلم قرار گیرند تا اینکه درنهایت الناز حبیبی با اعلام اینکه قبلا در پروژه‌ای با علی همکاری داشته بازی در این فیلم را پذیرفت.
فوت علی انصاریان بر اثر کرونا که در این فیلم نقشی فرعی دارد و شاید در طول کار فقط چند دقیقه و در چند سکانس جلوی دوربین شهرام نجاریان رفته است، ناخواسته «رمانتیسم عماد و طوبی» را در کانون توجهات قرار داد. اتفاقی که اگرچه به فروش گیشه آن کمک خواهد کرد، اما توقعات را از کارگردان چهل‌ساله و جوانی که در ابتدای راه تألیف آثار منحصربه‌فرد خود قرار دارد، بالا خواهدبرد.
فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی ساخته ی کاوه صباغ زاده و تهیه کنندگی مهدی صباغ زاده یکی از 16 فیلمی است که مجوز حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را دریافت کرده است.

جشنواره فیلم فجر علی انصاریان رمانتیسم عماد و طوبی

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید

م ک
مانی کیلانی
ممنون از سایت عالیتون