مجری مشهور آمریکایی بر اثر کرونا درگذشت

لری کنیگ مجری با سابقه آمریکایی بر اثر کرونا درگذشت.
کد خبر : 154912
تاریخ : 4 بهمن 1399
لری کینگ مجری با سابقه آمریکایی بر اثر کرونا درگذشت.

به گزارش بانگ، لری کینگ مجری با سابقه و  معروف آمریکایی در سن 87 سالگی بر اثر کرونا درگذشت. لری کینگ در حدود 63 سال سابقه اجرای برنامه های مختلف در رادیو و تلویزیون را داشت.

لری کینگ در کارنامه حرفه‌ای خود گفت و گوی بسیاری با رئیس جمهورها، سناتورها، ستارگان سینما و موسیقی و سایر افراد مشهور را دارا می‌باشد.

مشهورترین افرادی که لری کینگ با آنها مصاحبه داشته است عبارتند از مدونا، ولادمیر پوتین، هیلاری کلینتون، جورج دبلیو بوش، بیل کلینتون، جورج بوش، هوگو چاوز، رودی جولیانی، تام کروز، مارلون براندو، آنجلینا جولی، نانسی ریگان (همسر رونالد ریگان)، الیزابت تیلور،سلن دیون، الگور، جیم کری، باراک اوباما

لری کینگ کارش را با کار در اردیو میامی شروع کرد  و با برنامه «اجرای زنده لری کینگ» در شبکه سی ان ان در سطح بین المللی مشهور شد. برنامه او از سال ۱۹۸۵ تا ۲۰۱۰ در این شبکه پخش می شد و در شش هزار اپیزود با افراد مختلف به گفت و گو نشست.

لری کینگ بعد از اتمام این برنامه، رسانه ای به نام «ORA TV» را تاسیس کرد که از سال ۲۰۱۲ شوی «حالا با لری کینگ» را در آن اجرا می کرد.

این مجری با سابقه حدود بیست روز پیش در اثر ابتلا به بیماری کرونا به بیمارستان منتقل شده بود. هرچند در اعلامیه درگذشت او، صحبتی مبنی براینکه دلیل مرگ او بر اثر کرونا بوده، نشده است.

تیزهوشی لری کنیگ در مصاحبه با افراد باعث شده بود او به شهرت جهانی دست پیدا کند و از او به‌عنوان یک مجری حرفه‌ای یاد می‌شد.

لری کینگ در زمان ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد، در زمانیکه احمدی ‌نژاد برای سخنرانی در سازمان ملل در کشور آمریکا حضور داشت با او به گفت و گو نشست.

لری کینگ و محمود احمدی نژاد

درگذشت لری کنیگ مجری

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید