برگزاری کارگاه‌های چاپ دستی جشنواره هنرهای تجسمی فجر

سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر
کد خبر : 154916
تاریخ : 24 بهمن 1399
برگزاری کارگاه های بخش چاپ دستی سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ در موسسه فرهنگی هنری صبا انجام می‌شود.

به گزارش بانگ به نقل از روابط عمومی جشنواره هنرهای تجسمی فجر، این روزها در سیزدهمین جشنواره تجسمی فجر کارگاه‌های چاپ دستی برپا است.

روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه آن الی وکیلی با عنوان آشنایی با لیتوگرافی کارگاهی را در حضور هنرجویان و علاقمندان این رشته برپا کرد. همچنین امروز جمعه ۲۴ بهمن ماه کارگاه تکنیک‌های کالکوگرافی با حضور مهدی گودینی در حال برپایی است.

شنبه و یکشنبه ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه کارگاهی با حضور احسان خاکسار با عنوان لینوکات، دوشنبه و سه شنبه ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه کارگاهی با حضور فرشته متقی با عنوان کاغذ سازی و چهارشنبه و پنج شنبه ۲۹ و ۳۰ بهمن کارگاهی با حضور احمد وکیلی با عنوان چاپ خلاق در موسسه صبا و در کنار برپایی نمایشگاه آثار چاپ دستی با عنوان عیدی سازی برگزار می‌شود.

این کارگاه‌ها از ساعت ۱۰ صبح برپا می‌شود و تا ساعت ۱۶ ادامه دارد.

حضور هنرجویان و علاقمندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این کارگاه‌ها آزاد است.

سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر تا ۳۰ بهمن ماه به کار خود ادامه می‌دهد و بازدید از نمایشگاه این جشنواره به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۸ هر ‌روز و ‌همچنین مجازی در دسترس است.

هنر تجسمی سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر جشنواره فجر

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید