راه‌اندازی دانشگاه فرشچیان تا یک ماه آینده

دانشگاه استاد فرشچیان
کد خبر : 153619
تاریخ : 8 مهر 1397
به گفته رییس کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانشگاه هنرهای ایرانی_اسلامی استاد محمود فرشچیان تا یک ماه آینده تاسیس می‌شود.

به گزارش بانگ به نقل از ایسنا، جلسه کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور اعضای کمیسیون و محمود اربابی، معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری برای بررسی سند سینما شنبه هفتم مهرماه برگزار شد.
ایمانی خوشخو، رییس کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی در این جلسه گفت: تاسیس دانشگاه هنر‌های ایرانی ـ. اسلامی از طرح‌های کمیسیون هنر و معماری است که پس از تصویب در شورای عالی انقلاب فرهنگی برای راه‌اندازی آن پیگیری و با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه استاد فرشچیان حداکثر تا یک ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.
ایمانی خوشخو همچنین ادامه داد: بررسی آیین‌نامه‌های جشنواره‌های هنری فجر و چگونگی برگزاری جشنوار‌ها نیز در کمیسیون انجام می‌شود و کمیته هنر‌های سنتی و صنایع دستی کمیسیون نیز می‌تواند در تعامل با فرهنگستان هنر تشکیل شود.
بهمن نامور مطلق، عضو کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در این جلسه گفت: دانشگاه فرشچیان محصول کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی است که به زودی راه‌اندازی می‌شود و قرار است دانشگاه متفاوتی با شیوه متمایز از دانشگاه‌های فعلی بنیان گذاشته شود.
در این جلسه همچنین پیش‌نویس نهایی سند سینما بررسی شد و مقرر شد کمیته‌ای با حضور اعضای کیسیون و معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری تشکیل شود و پیش‌نویس را بررسی کند و پس از آن در کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی این سند نهایی شود و در مرحله بعد برای بررسی و تصویب نهایی به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شود.
محمدحسین ایمانی خوشخو، رییس کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سند سینما با جلسات کارشناسی و با همکاری سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری تدوین می‌شود تا برای تصویب به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شود.

دانشگاه محمود فرشچیان هنرهای ایرانی استاد آموزش هنر و فرهنگ

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید