انیو موریکونه : من هرگز «تارانتینو» را یک احمق خطاب نکردم !

,Ennio  Morricone
کد خبر : 153740
تاریخ : 21 آبان 1397
«انیو موریکونه» با تکذیب مصاحبه با نشریه آلمانی اعلام کرد که هرگز نگفته‌ام فیلم‌های «تارانتینو» اشغال است و او کارگردان نیست .

به گزارش بانگ به نقل از ورایتی، پس از انتشار مصاحبه‌ای از «انیو موریکونه » آهنگساز برجسته و برنده اسکار با یک نشریه آلمانی و انتقادهای شدید وی از «کوئنتین تارانتینو » کارگردان هالیوودی، وی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد همه این اخبار اشتباه است و من اصلا چنین مصاحبه‌ای نداشته‌ام.

در مصاحبه روزنامه آلمانی به نقل از «موریکونه» آمده بود: «تارانتینو » یک احمق است که از دیگران دزدی می‌کند و آنها را کنار هم قرار می‌دهد و هیچ چیز اورجینالی درباره او وجود ندارد و کارگردان نیست بنابراین با بزرگان سینمای هالیوود چون «جان هیوستون»، «آلفرد هیچکاک» و «بیلی وایلدر» قابل مقایسه نیست، این افراد فوق‌العاده بودند در حالی که «تارانتینو» دنبال چیزهای قدیمی و سرهم کردن آنهاست. طرفدار فیلم‌های «تارانتینو» نیستم چون فیلم‌هایش آشغال است.

انیو موریکونه

این آهنگساز ۹۰ ساله در بیانیه‌ای با تکذیب این مصاحبه اعلام کرد: "من هرگز تارانیتینو را یک احمق و فیلم‌هایش را آشغال توصیف نکردم و اصلا چنین مصاحبه‌ای نداشتم. از وکیلم در ایتالیا خواستم اقدامات قانونی لازم را در این مورد انجام دهد. پیش از این در لندن و در یک کنفرانس خبری در مقابل خود تارانتینو به صراحت گفتم که وی یکی از بزرگترین کارگردانان تاریخ است و برای همیشه از این که فرصت ساخت موسیقی فیلمش را به من داد قدردان او هستم. 

«موریکونه» که روز گذشته (۱۰ نوامبر) ۹۰ ساله شد، ساخت موسیقی بیش از ۵۰۰ اثر سینمایی و تلویزیونی و همچنین ۱۰۰ اثر کلاسیک را بر عهده داشته، تا کنون پنج‌بار با فیلم‌های «روزهای بهشت» (۱۹۷۸)، «مأموریت» (۱۹۸۶)، «تسخیرناپذیران» (۱۹۸۷)، «باگزی» (۱۹۹۱) و «مالنا» (۲۰۰۰) نامزد کسب جایزه اسکار  شد و در سال ۲۰۰۷ میلادی نیز جایزه افتخاری آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار را دریافت کرد و در سال ۲۰۱۶ نیز در سن ۸۷ سالگی برای فیلم «هشت نفرت‌انگیز» ساخته «کوئنتین تارانتینو» جایزه اسکار بهترین موسیقی متن را کسب کرد. 

Ennio Morricone Quentin Tarantino موسیقی سینما هنر نمایش تکذیب

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید