بازگشت دو کارگردان برجسته سینما به جشنواره فیلم فجر

رسول صدرعاملی و محمدرضا هنرمند
کد خبر : 154895
تاریخ : 16 دی 1397
محمدرضا هنرمند پس از ١٦ سال و رسول صدرعاملی بعد از یک دهه در سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور یافتند‌.
به گزارش بانگ  به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر ؛ با اعلام رسمى اسامى فیلم‌های بخش سوداى سیمرغ  سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر، محمدرضا هنرمند خالق آثار برجسته‌ای همچون دزد عروسک‌ها، مرد عوضى و مومیایى ٣ پس از ١٦ سال دورى، با فیلم «سمفونی نهم» به سینما بازگشت.
همچنین رسول صدرعاملی خالق آثاری، چون «من ترانه، ۱۵سال دارم» و «زندگی با چشمان بسته» نیز با وضعیتی مشابه محمدرضا هنرمند بعد از قریب به یک دهه دوری از فیلمسازی، امسال با فیلم «سال دوم دانشکده من» وارد میدان رقابت برای دریافت سیمرغ شد.
فیلم «سمفونی نهم » که ظاهراً پروداکشنی متفاوت با آثار این کارگردان داشته، فیلمبرداری را ماه‌ها در سکوت کامل خبرى طی کرد و آخرین ساخته «محمدرضا هنرمند» که خود تجربه بار‌ها داوری در جشنواره فیلم فجر از جمله جشنواره سی‌وپنجم و دیگر فستیوال‌های سینمایی را دارد در جشنواره امسال مورد قضاوت داوران و منتقدان قرار خواهد گرفت.
سمفونی نهم، داستانی فانتزى - مفهومى - عاشقانه را در گذرگاهی تاریخی روایت مى‌کند و با انتشار تصاویر و اطلاعات بیشتر از این فیلم، این کارگردان چگونگی نواختن سمفونی نهم‌ را توضیح خواهد داد. سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر، محمدرضا هنرمند خالق آثار برجسته‌ای همچون دزد عروسک‌ها، مرد عوضى و مومیایى ٣ پس از ١٦ سال دورى، با فیلم «سمفونی نهم» به سینما بازگشت.

همچنین رسول صدرعاملی خالق آثاری، چون «من ترانه، ۱۵سال دارم» و «زندگی با چشمان بسته» نیز با وضعیتی مشابه محمدرضا هنرمند بعد از قریب به یک دهه دوری از فیلمسازی، امسال با فیلم «سال دوم دانشکده من » وارد میدان رقابت برای دریافت سیمرغ شد.
فیلم «سمفونی نهم» که ظاهراً پروداکشنی متفاوت با آثار این کارگردان داشته، فیلمبرداری را ماه‌ها در سکوت کامل خبرى طی کرد و آخرین ساخته «محمدرضا هنرمند» که خود تجربه بار‌ها داوری در جشنواره فیلم فجر از جمله جشنواره سی‌وپنجم و دیگر فستیوال‌های سینمایی را دارد در جشنواره امسال مورد قضاوت داوران و منتقدان قرار خواهد گرفت.
سمفونی نهم، داستانی فانتزى - مفهومى - عاشقانه را در گذرگاهی تاریخی روایت مى‌کند و با انتشار تصاویر و اطلاعات بیشتر از این فیلم، این کارگردان چگونگی نواختن سمفونی نهم‌ را توضیح خواهد داد.

رسول صدر عاملی جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی هنر نمایش محمدرضا هنرمند

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید