آلبوم خواننده «کسي از گربه هاي ايراني خبر ندارد» منتشر شد

آرین نائینی-آلبوم-دانلود-موسیقی-فیلم
کد خبر : 153422
تاریخ : 17 شهریور 1397
آرين نائيني روز چهارشنبه 14 شهريور از نخستين آلبومش با نام «سوت سکوت» در خانه وارطان رونمايي کرد.
آلبوم راک و متال «سوت سکوت» که خالق آن يعنيآرين نائيني براي اولين‌بار در فيلم «کسي از گربه‌هاي ايراني خبر ندارد» به جامعه موسيقي معرفي شد، 
پس از يازده سال، اين‌بار با مجوز رسمي وزارت ارشاد و تهيه‌کنندگي کيان حجازي منتشر شد. در ابتداي مراسم رونمايي که با استقبال زيادي از طرف مردم و همچنين هنرمندان روبه‌رو شده بود،
 اولين موزيک ويدئوي اين خواننده يعني «مرز بي‌کسي» به کارگرداني صبا مقدمي که خرداد ماه منتشر شده بود، پخش و پس از آن نيما جوان (مدير نشر و پخش جوان)، کيان حجازي (تهيه‌کننده و نوازنده) که اين آلبوم را نتيجه يازده سال صبوري آرين نائيني معرفي کرد و همچنين آرين نائيني دقايقي درباره اثر منتشر شده صحبت کردند.
 «سوت سکوت » که دوازده قطعه به نام‌هاي «اعتصاب اعصاب»، «نيک‌آئين»، «سوت سکوت»، «آخرين حضور»، «يک ذره فکر کن»، «خط پايان»، «عاشق کشي»، «پنجره»، «بودن يا نبودن»، «جهان زيبا»، «خاک بيدار» و «سربازهاي روز» دارد، از ترانه سراياني چون حبيب سر رشته‌داري، کيان حجازي و امير توده فلاح بهره برده است.
 آرين نائيني در اين اثر به عنوان خواننده، نوازنده گيتار الکتريک و آکوستيک، کيبورد و گيتار باس با هنرمنداني همچون ياسر ساکي پور و پوريا قرباني (کيبورد)، کيان حجازي (باس)، سعيد جامع و سياوش علي محمدي (درامز)، مهدي عبدي (ويولونسل) همکاري کرده است.
 آلبوم «سوت سکوت» که تهيه‌کنندگي آن را کيان حجازي عهده‌دار است، در دو استوديوي «نيکائين» و «ترنج» کار ضبط خود را به پايان رساند و پس گذراندن مرحله ميکس و مسترينگ توسط آرش پاکزاد، از طريق موسسه نشر و پخش جوان به مديريت نيما جوان به دو صورت فيزيکي و ديجيتال (بيپ تيونز، ريتمو) عرضه شده است.

موسیقی آلبوم آرین نائینی

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید