سوییس میزبان علیرضا قربانی

سوییس میزبان علیرضا قربانی
کد خبر : 153427
تاریخ : 18 شهریور 1397
علیرضا قربانی خواننده محبوب و شهیر ایرانی در طی روز های آینده به دنبال فعالیت های بین المللی خود در راستای مطرح کردن هنر و موسیقی ایرانی در فستیوال «PolyPhonic Song» سوییس به همراه گروهی از نوازندگان مطرح ایران به صحنه خواهد رفت .
به گزارش بانگ به نقل از ایلنا علیرضا قربانی که طی ماه‌های گذشته عمده فعالیت‌های خود را متمرکز بر اجراهای متعدد بین‌ المللی کرده است، طی روزهای آینده با حضور در جزایر کورسیکای کشور سوییس در قالب فستیوال موسیقی «صدای پلی فونیک – polyphonic song» کنسرتی با همراهی گروهی از نوازندگان مطرح و شناخته شده کشورمان برگزار می‌کند. این در حالی است که در طول برگزاری فستیوال یاد شده هنرمندان شناخته شده دیگری نیز برنامه‌هایی را برای مخاطبان اجرا می‌کنند.   

<b><b>علیرضا قربانی</b></b>

این خواننده در کنسرت یاد شده که روز جمعه، 23 شهریور میزبان علاقه‌مندان موسیقی ایرانی است، تعدادی از آثار منتخب خود را به همراه چند قطعه در قالب بداهه‌نوازی برای مخاطبان اجرا می‌کند.

سامان صمیمی (نوازنده کمانچه )، میلاد محمدی (نوازنده تار ) و زکریا یوسفی (نوازنده سازهای کوبه‌ای ) اعضای گروه اجرایی این کنسرت را تشکیل می‌دهند. 

علیرضا قربانی مرداد سال جاری نیز در فستیوال «رنگها»ی کشور چک به اجرای برنامه پرداخت که این کنسرت نیز با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد.

کنسرت علیرضا قربانی موسیقی ایرانی

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید