ابراهیم منتشر شد

آلبوم ابراهیم محسن چاوشی
کد خبر : 152359
تاریخ : 11 شهریور 1397
نهمین آلبوم محسن چاوشی بنام «ا براهیم » بعد از یک ماه جنجال و حاشیه و کشمکش سرانجام با ۹ ماه تاخیر روز یکشنبه ۱۱شهریور با ۶ قطعه منتشر شد
« ابراهیم  » نهمین آلبوم موسیقی محسن چاوشی خواننده خوب موسیقی پاپ کشورمان پس از طی کردن یک ماه جنجالی و پرحاشیه در دسترس علاقه مندان قرار گرفت. آلبوم « ابراهیم » در حالی از روز یکشنبه یازدهم شهریور ماه پس از ۹ ماه تاخیر با ۶ قطعه منتشر شد.

« بِبُر به نام خداوندت »، « در آستانه پیری »، « همراه خاک اره »، « لطفا به بند اول سبابه‌ات بگو»، «ای ماه مهر »، « جهان فاسد مردم را » ۶ قطعه آلبوم « ابراهیم » را تشکیل می‌دهند که همگی از سروده‌های شاعر توانا حسین صفا هستند. موسیقی این آلبوم نیز به طور کامل برعهده خود محسن چاوشی بوده و شهاب اکبری و فرشاد حسامی در بخش تنظیم اثر با چاوشی همکاری کرده‌اند و میثم مروستی و عادل روحنواز نیز نوازندگان آلبوم هستند. ضمن اینکه هادی حسینی تهیه کننده آلبوم « ابراهیم » است و مهدی معزی، ابوالفضل افشاری و محسن عسگری نیز به ترتیب مدیر اجرایی، مدیر هماهنگی و گرافیت اثر جدید چاوشی هستند.

چاوشی در شناسنامه آلبومش از هنرمندانی چون پرویز پرستویی، حمید فرخ‌نژاد، حسن فتحی، رضا رشیدپور، امیر جعفری، علی ضیا که در روزهای پرخبر و حواشی این آلبوم از او و آثارش حمایت کردند تشکر کرده است.

محسن چاوشی پیش از این آلبوم‌های « یه شاخه نیلوفر »، « ژاکت »، « حریص »، « پرچم سفید »، « من خود آن سیزده‌ام »، « پاروی بی‌قایق » و « امیر بی‌گزند » را به صورت مستقل منتشر کرده و در آلبوم‌های گروهی چون « خاص »، «من و ما»، «دلصدا»، «هشت» و « سلام آقا » نیز حضور داشته است. ضمن اینکه خواندن تیتراژ فیلم سینمایی « سنتوری » و اجرای چند قطعه پرطرفدار برای سریال « شهرزاد » از دیگر آثار محسن چاوشی در همه سال‌های فعالیت‌اش در حوزه موسیقی است.

آلبوم « ابراهیم » به گفته هادی حسینی (تهیه کننده اثر) با کپی رایت جهانی تهیه و تولید شده است و انتشار غیرمجاز قطعات این آلبوم در هر رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی به صورت قانونی مورد پیگرد قرار خواهد گرفت.

موسیقی پاپ محسن چاوشی میثم مروستی ابراهیم

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید