فردين خلعتبري و رضا يزداني در جديدترين اثر کيومرث پوراحمد

همکاری رضا یزدانی و فردین خلعتبری در تیغ و ترمه ساخته کیومرث پوراحمد
کد خبر : 154843
تاریخ : 20 آذر 1397
فیلم سینمایی «تيغ و ترمه» آخرین اثر کیومرث پوراحمد می‌باشد.فردین خلعتبری و رضا یزدانی درموسیقی این فیلم با پوراحمد همکاری می‌کنند.
به گزارش بانگ ، موسيقي و صداي فردين خلعتبري و رضا يزداني در فيلم‌ سينمايي «تيغ و ترمه»، آخرين ساخته کيومرث پوراحمد شنيده خواهد شد. 
مراحل تدوين اين فيلم که متقاضي حضور در سي و هفتمين جشنواره فيلم فجر هم شده به پايان رسيده و ساخت موسيقي آن توسط فردين خلعتبري آغاز شده است.
کيومرث پوراحمد کارگردان اين اثر سينمايي درباره انتخاب رضا يزداني که قرار است دو ترک براي اين فيلم بخواند گفت: 
«شيفتگي من به رضا يزداني از صدايش شروع شد؛ صدايي خسته، صد گره و سرشار از احساس‌هاي گونه‌گون و متضاد... بعدتر که با خود رضا نزديک و آشنا شدم، خصلت‌هايي در او ديدم که اين شيفتگي را دوچندان کرد. صميميت، بي‌شيله پيله بودن، خاکي بودن و بسياري ويژگي‌هايي که انگار دوره‌اش سرآمده از بس کمياب که حتي ناياب شده است. اينک خرسندم که فرصتي پيش آمده تا صداي يگانه رضا يزداني آبشار احساسي باشد که در صحنه‌هايي از آخرين فيلمم «تيغ و ترمه» جاري شود.»
در اين اثر سينمايي بازيگراني چون ديبا زاهدي، پژمان بازغي ، لاله اسکندري، هومن برق نورد، مهران رجبي و کوروش سليماني ايفاي نقش مي‌کنند.
اين فيلم که براساس اقتباسي از رمان «کي از اين چرخ فلک پياده مي‌شوم» نوشته گلرنگ رنجبر نوشته شده، به تهيه‌کنندگي علي قائم‌مقامي اکران خواهد شد.

رضا یزدانی فیلم سینمایی موسیقی هنر نمایش فردین خلعتبری کیومرث پوراحمد تيغ و ترمه

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید