آزادی دو هنرمند مطرح از بازداشت

رویای شب نیمه تابستان
کد خبر : 153443
تاریخ : 20 شهریور 1397
دو هنرمند فعال و مطرح تاتر در پی انتشار تیزر نمایش «رویای شب نیمه تابستان» عصر دیروز ( یکشنبه 18 شهریور ماه) به دادسرای رسانه احضار و بازداشت شدند ، که این دو هنرمند با پیگیری های وزیر ارشاد آزاد شدند .
دو هنرمند فعال در حوزه تئاتر در پی انتشار تیزر نمایش «رویای شب نیمه تابستان» که در سالن اصلی این مجموعه که به مدت شش شب به صحنه رفته است، عصر دیروز (یکشنبه 18 شهریورماه) به دادسرای رسانه احضار و به دلیل طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده ، بازداشت شدند.

 مدیرکل هنرهای نمایشی گفت: مدیر مجموعه تئاتر شهر و کارگردان نمایش رویای شب نیمه تابستان با پیگیری های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آزاد شدند.
آزادی دو هنرمند تئاتر با پیگیری های وزیر ارشاد شهرام کرمی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیگیری های مجدانه سید عباس صالحی موجب شد تا ساعتی قبل قاضی دادسرای فرهنگ و رسانه حکم آزادیسعید اسدی و مریم کاظمی را امضا کند.

سعید اسدی و مریم کاظمی

 وی افزود: با تلاش های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این آزادی بدون ارائه وثیقه انجام شده است. اداره کل هنرهای نمایشی در اطلاعیه ای درباره بازداشت دو هنرمند تئاتر که امروز، دوشنبه منتشر کرده بود آمده بود که پیگیری مجدانه سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سکوت و به دور از هیاهو، در حل سریع موضوع موثر بود. اسدی مدیرمجموعهتئاتر شهر و کاظمی کارگردان نمایش «رویای شب نیمه تابستان» که در حال حاضر هر کدام مسئولیت هایی از جمله دبیر امور بین الملل سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر و دبیری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را بر عهده دارند از ظهر دیروز، 18 شهریور بازداشت شده اند.

این دو هنرمند فعال در حوزه تئاتر در پی انتشار تیزر نمایش «رویای شب نیمه تابستان» که در سالن اصلی این مجموعه که به مدت شش شب به صحنه رفته است، عصر دیروز (یکشنبه 18 شهریورماه) به دادسرای رسانه احضار و به دلیل طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده، بازداشت شدند. به دلیل پایان یافتن وقت اداری امروز مقرر شده بود تا آزادی به صبح فردا موکول شود اما دقایقی قبل این دو هنرمند عرصه تئاتر آزاد شدند. 


منبع خبر : سایت خبری شعار سال

تئاتر تئاتر شهر وزارت ارشاد هنر نمایش آزادی

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید