جمیز باند سیاه پوست می شود

جیمز باند
کد خبر : 153789
تاریخ : 5 آذر 1397
سال ۱۹۶۲ که نخستین فیلم از سری فیلم‌های جیمزباند ساخته شد کسی فکر نمی‌کرد زمانی ممکن است هنرمندی سیاه‌پوست از گزینه‌های ایفای نقش این ابرقهرمان بریتانیایی در دنیای سینمای آمریکا باشد. از آن زمان تاکنون اتفاق‌های زیادی در دنیا افتاده است؛ بعد از انتخاب یک رنگین‌پوست به سمت ریاست‌جمهوری ایالات متحده،‌ دیگر کسی متعجب نخواهد شد اگر در آینده بازیگری چون ادریس البا در قامت مامور ۰۰۷ ظاهر شود.
آنچنان که دیده می‌شود از میان ۲۲۰۱ مخاطب حاضر در یک بررسی که توسط هالیوود ریپورتر انجام شده، ۶۳ درصد افراد از ایده انتخاب این سیاه‌پوست برای ایفای نقش جیمز باند حمایت کرده‌اند.  به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، با وجود اینکه ممکن است دنیل کریگ قرارداد بازی در دو قسمت آینده فیلم‌های جیمز باند را امضا کرده باشد، حدس‌ها درباره جیمز باند بعدی سینما همچنان ادامه دارد و متوقف نمی‌شود. در این میان هر چند هواداران افراطی فیلم‌های جیمز باند معتقدند این شخصیت هرگز نباید رنگ پوستی غیر از سفید داشته باشد، اما بیشترین حدس‌ها در اطراف ادریس البا بازیگر مشهور سیاه‌پوست انگلیسی می‌گذرد. البا اوایل سال جاری به دنبال سخنان باربارا بروکلی تهیه‌کننده فیلم‌های «جیمز باند » که گفته بود درها برای «باند سیاه‌پوست» باز است، توییت «اسم من الباست، ادریس البا» (جمله مشهور معرفی شخصیت باند در مجموعه فیلم‌های جیمز باند)  را منتشر کرد. البته پس از سروصداهای فراوان درباره این موضوع، البا تصریح کرد که واقعا نمی‌خواهد نقش جیمز باندرا بازی کند و به شایعات پایان داد. حال با توجه به یک بررسی جدید، اکثریت مردم ایالات متحده آمریکا بر این باورند که ادریس البا بازیگر مجموعه تلویزیونی «وایر/The Wire» باید نقش مامور ۰۰۷ را بازی کند.



ادریس آلبا

با توجه به این بررسی که توسط هالیوود ریپورتر انجام شده و مجله دبلیو آن را منتشر کرده است. از میان ۲۲۰۱ مخاطب علاقه‌مند حاضر در این بررسی، ۶۳ درصد افراد از ایده انتخاب ادریس البا برای ایفای نقش جیمز باند حمایت کرده‌اند.

در این بررسی تنها ۳۹ درصد از مردم خواستار این بودند که جیمز باند بعدی اسپانیایی باشد و البته ۳۷ درصد افراد نیز از ایده جیمز باند آسیایی حمایت کردند. جیمز باند نام شخصیت داستانی جاسوسی است که در سال ۱۹۵۲ توسط نویسنده انگلیسی، یان فلمینگ خلق شده‌است و در دوازده رمان، دو داستان کوتاه و مجموعه‌ای از فیلم‌های سینمایی حضور می‌یابد. در مجموعه داستان‌های جیمز باند، وی مامور کارکشته سازمان مخفی MI۶ انگلیس و شماره ویژه سازمانی او و نام رمز خاصش «۰۰۷» است. تاکنون ۲۶ فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند ساخته شده‌است که تاکنون به ترتیب شون کانری، جورج لازانبی، راجر مور، تیموتی دالتون، پیرس برازنان و دنیل کریگ در آنها بازی کرده‌اند. حال باید منتظر ماند و دید تهیه‌کنندگان مجموعه فیلم‌های جیمز باند برای جانشین دنیل کریگ در نهایت کدام بازیگر را انتخاب خواهند کرد.

اخبار هالیوود جیمز باند ادریس آلبا دنیل کریگ

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید