جشنواره عکس خاویار ناوارو و موفقیت 3 عکاس ایرانی

جشنواره عکاسی خاویار ناوارو
کد خبر : 152364
تاریخ : 12 شهریور 1397
جشنواره عکاسی خاویار ناوارو در اسپانیا برگزار شد و در این میان عکاسان ایرانی توانستند جایگاه خوبی در میان عکاسان شرکت کننده کسب کنند . این جشنواره توسط فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) که در سال ۱۹۴۶ بنیان گزاری شده، تنها موسسه بین المللی در زمینه ی عکاسی است که توسط یونسکو به رسمیت شناخته شده ...

در جشنواره عکس خاویر ناوارو که به میزبانی اسپانیا برگزار شد ، علی نجاتبخش با عکس « شهر من » برنده ی جایزه دوم یعنی مدال نقره FLF شد .

بعد از او احمد خطیری توانست با عکسی تحت عنوان « تنها » تقدیر هیات داوران را از آن خود کند و در نهایت عکس « بال‌های علاقه » از مهلا عربی خوان نیز توانست برنده تقدیر هیات داوران شود .

عکاسان هندی ، اسپانیایی و ویتانمی نیز توانستد چندین رتبه و مقام در این جشنواره کسب کنند .

در این جشنواره که در دو بخش زیر نظر فدراسیون هنر عکاسی (فیاپ) و انجمن عکاسی آمریکا (PSA) برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) در بخش‌های مختلف شامل عبدالرضا شیبانی، علی نجات بخش اصفهانی، سعید عرب زاده، سید علیرضا رجایی شوشتری، مهدی اسحاقی قالی باف، مهدی زابل عباسی، مهلا عربی خوان، احمد خطیری، امیر نظری، پرهام رئوفی، جواد رضائی، ساسان رشتی پور، شهریار دبیری، فرزین ناظم زاده و محمد علی شمس الدین پذیرفته شدند.

فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) که به عنوان تنها موسسه بین المللی در زمینه عکاسی از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است در سال ۱۹۴۶ پایه گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه‌ای برای برقراری ارتباط بین مؤسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است. این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با مؤسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آنها به بیش از ۹۰ موسسه ملی در ۵ قاره می‌رسد. فیاپ در هر کشور تنها یک دفتر دارد که در حال حاضر نماینده رسمی فیاپ در ایران «کلوپ عکس فوکوس» است.

عکس شهر من از علی نجاتبخش
عکس شهر من ، علی نجاتبخش

عکس بالهای علاقه از مهلا عربی خوان

عکس بالهای علاقه از مهلا عربی خوان


عکس تنها از احمد خطیری

عکس تنها از احمد خطیری


گزیده از عکسهای برنده در این جشنواره :
عکس چشمهای کنجکاو از سیباسیش ساها ( هند )

چشم های کنجکاو


عکس سه موشک ( THREE MUSKETIERS ) از دبیاسیش گوها ( هند )

 THREE MUSKETIERS


عکس وابستگی از لی چاو داو ( ویتنام )

وابستگی

عکس لباسشویی از آلبرتو ناوارو کانتاولا
لباسشویی

عکاسی جشنواره ی عکاسی اسپانیا

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید