تاثیر رابرت دنیرو بر زندگی سینمایی بردلی کوپر

فیلم سینمایی ستاره ای متولد می شود با بازی لیدی گاگا
کد خبر : 154860
تاریخ : 26 آذر 1397
بردلی کوپر بازیگر و کارگردان فیلم موفق «ستاره ای متولد می شود» از نقش رابرت دنیرو بازیگر بزرگ آمریکایی در ساخت اولین فیلمش گفت.

به گزارش بانگ به نقل از ایندین‌اکسپرس، بردلی کوپر بازیگر و کارگردان فیلم «ستاره ای متولد می شود» گفت که رابرت دنیرو  او را تشویق به حرکت به سمت کارگردانی کرده است.

بردلی کوپر و رابرت دنیرو

این هنرپیشه ۴۳ ساله آمریکایی که اوایل سال جاری برای اولین بار پشت دوربین سینما قرار گرفت و در جایگاه کارگردان فیلم «ستاره ای متولد می شود » را ساخت، در مصاحبه با هالیوودریپورتر فاش کرد که دنیرو ستاره کهنه کار آمریکایی پیش از این از او خواسته بود که به کارگردانی روی آورد.

کوپر در این مصاحبه گفت در جریان ساخت فیلم «نامحدود/Limitless» (با بازی خود بردلی کوپر و رابرت دنیرو) تلاش بسیاری برای آوردن دنیرو به این فیلم کرده بود. او برای اولین بار در این فیلم به دنبال گردآوردن گروه بازیگری فیلم بود، هر چند که کارگردانی فیلم را برعهده نداشت. پس از ساخته شدن این فیلم رابرت دنیرو که قهرمان زندگی بردلی کوپر بوده به او توصیه کرده است به حرفه کارگردانی روی آورد. این گفته دنیرو موجب شد که بردلی کوپر خیلی زود تصمیم به ساخت اولین فیلم بلند سینماییش بگیرد؛ تصمیمی که البته در ماه سپتامبر گذشته بردلی کوپر از آن به عنوان یک ریسک بزرگ یاد کرد.

بردلی کوپر امسال در نخستین تجربه کارگردانیش با فیلم «ستاره ای متولد می شود» یکی از شانس های اصلی کسب جایزه اسکار در بخشهای بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین کارگردانی است.

رابرت دنیرو فیلم سینمایی هنر نمایش بردلی کوپر ستاره ای متولد می شود

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید