لغو کنسرت های موسیقی راک در برج آزادی

کنسرت موسیقی راک
کد خبر : 154841
تاریخ : 20 آذر 1397
در فستیوال موسیقی و آزادی که در برج آزادی برگزاری میشود ، برنامه ی گروه های موسیقی راک منتفی شد . این تصمیم در صورتی گرفته شده که گروه های راک علاوه بر داشتن مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چندین جلسه تمرین در سالن آزادی نیز داشتند.
در حالي‌که تنها يک روز به اجراي گروه دگرديس به سرپرستي فرشاد رمضاني در برج آزادي مانده، هنوز بليت‌ فروشي کنسرتش باز نشده است. مشخص شد که اين موضوع صرفاً معطوف به فرشاد رمضاني نيست و طي نامه‌اي قرار است تا اطلاع ثانوي، اجراي موسيقي راک در برج آزادي تعطيل شود.

لغو کنسرت هایی که مجوز وزارت ارشاد را هم داشتند

فرشاد رمضاني قرار بود در قالب برنامه‌اي که شامل چندين شب اجراي گروه‌هاي مستقل مي‌شد، در برج آزادي که اين سال‌ها تبديل به مأمني براي گروه‌هاي راک شده بود روي صحنه برود که به اين ترتيب کنسرتش با وجود تمرين‌هاي چند ماهه و اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ، لغو شد.

رفتارهای خارج از عرف هواداران راک

رمضاني مي‌گويد رفتارهاي خارج از عرف گروه‌ها و هواداران ديگري که با نام موسيقي راک در برج آزادي اجرا داشتند عامل اين تصميم بوده است. اتفاقي که باعث شد دودش در چشم گروه‌هاي راک برود. به اين ترتيب کنسرت هنرمنداني چون هومن اژدري، گروه بادزنگ و گروه کانال هم با وجود اخذ مجوزهاي لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و آغاز پروسه بليت‌ فروشي لغو شده است.

منبع موسیقی ما

فستیوال موسیقی و آزادی کنسرت وزارت ارشاد راک لغو کنسرت

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید