چرا ده نمکی از حضور در جشنواره فجر انصراف داد

فیلم سینمایی «زندانی‌ها» مسعود ده نمکی
کد خبر : 154886
تاریخ : 8 دی 1397
مسعود ده‌نمکی کارگردان فیلم سینمایی «زندانی‌ها» از غیبت این فیلم در جشنواره فجر و تلاش برای اکران هر چه سریع‌تر آن خبر داد.

به گزارش بانگ ، فیلم سینمایی «زندانی‌ها» تازه‌ترین ساخته مسعود ده‌نمکی محصول مرکز فیلم و سریالِ سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که تابستان امسال مقابل دوربین رفت. این فیلم با وجود اینکه آماده نمایش است، فرم شرکت در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را پر نکرد.

مسعود ده‌نمکی درباره دلایل این موضوع نوشته است: بعضی کارها و فیلم‌ها از جنس رقابت نیستند و در فضای رقابتی حرف اصلی آنها گم می‌شود. حرف از معنویت و مفاهیم اخلاقی و عرفانی و فیلم هایی از جنس رسوایی ۱ و۲ و حالا هم زندانی‌ها از این گونه‌اند. وقتی فیلمی جلوتر زمان خودش باشد در چنین فضاهای رقابتی دیده نمی‌شوند، حتی اگر قابلیت‌های منحصر به فردی داشته باشند. مثل سکانس‌های زلزله «رسوایی۲» که حالا تیم سازنده این تروکاژها برای شرکت‌های معتبر خارجی کار می‌کنند و در جشنواره خودمان تعمداً دیده نمی‌شوند.

کارگردان «زندانی‌ها » تصریح کرده است: جنس حرف‌های این فیلم علی رغم تکرار تروکاژهای منحصر به فرد و بازی‌های خوب همکارانم، از آن جنس حرف‌هایی است که مخاطب عام بدون پیش‌داوری باید ببیند و تلاش ما بر این است که در اولین فرصت فیلم راهی اکران شود و در غیاب زندانی‌ها، جوان‌ترهای سینما فرصت حضور در بخش رقابتی جشنواره فجر را داشته باشند

ده‌نمکی در خاتمه آورده است: این عدم حضور به معنی گلگی از کسی نیست، فقط یک گام عملی است برای اکران فیلم برای عموم مردم.

فیلم سینمایی جشنواره فیلم فجر هنر نمایش اکران عمومی مسعود ده نمکی زندانی ها هنر هفتم

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید