برنامه کنسرت ها از سوم دی ماه تا ده روز آینده

کنسرت موسیقی
کد خبر : 154876
تاریخ : 3 دی 1397
ساز و آواز هنرمندان موسیقی در آغازین روزهای زمستان کوک است و هرشب کنسرت‌های موسیقی در سالن‌های مختلف پایتخت برگزار می‌شوند. ساز و آواز هنرمندان موسیقی در آغازین روزهای زمستان کوک است و هرشب کنسرت‌های موسیقی در سالن‌های مختلف پایتخت برگزار می‌شوند.

علی قمصری و همنوازان حصار

علی قمصری و همنوازان حصار، ۳ دی ماه ساعت ۲۱ در تالار رودکی اجرا خواهند داشت. قیمت بلیت این اجرا با نام «آنگاه نگاه گاه آه» که برای دومین شب متوالی در این تالار برگزار می‌شود، ۶۰ و ۷۰ هزار تومان است. در همین روز گروه کوبه‌ای «هوران» نیز در تالار اندیشه حوزه هنری کنسرت خود را برگزار خواهد کرد. این اجرا ساعت ۱۹ برگزار می‌شود و بلیت‌های آن ۴۰ تا ۱۱۰ هزار تومان قیمت دارد.

ماکان‌ بند 

ماکان‌ بند قصد دارد سوم و چهارم دی کنسرتی ویژه را در سالن ایرانیان به روی صحنه ببرد که همه بلیت‌های آن ۴۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

گروه بمرانی

همچنین گروه موسیقی بمرانی ۴ دی در مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه خواهد رفت؛ این کنسرت دو سانس در ساعات ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ دارد و بلیت‌های آن از ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

گروه  آوای موج و  حسین صفامنش

کنسرت گروه موسیقی بندری آوای موج ۴ دی ماه ساعت ۲۱ در برج آزادی اجرا خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این اجرا ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان بپردازند. حسین صفامنش نیز همین روز در تالار وحدت کنسرت خواهد داد و علاقه‌مندان برای خرید بلیت این اجرا باید ۴۰ تا ۱۴۰ هزار تومان هزینه کنند.

ارکستر مانجین

ارکستر مانجین نیز به رهبری ارسلان کامکار ساعت ۲۱:۳۰ روز ۵ دی در تالار وحدت خواهد نواخت؛ بلیت‌های این اجرا ۵۰ تا ۱۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

میثم ابراهیمی

میثم ابراهیمی هم ۵ دی در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ در برج میلاد تهران برای هوادارانش خواهد خواند. قیمت بلیت این اجرا ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.

گروه خجسته

گروه خجسته نیز۶ دی ماه ساعت ۱۸:۳۰ در تالار رودکی به روی صحنه خواهند رفت. قیمت بلیت این اجرا ۴۰ و ۵۰ هزار تومان است.

محسن ابراهیم‌زاده

محسن ابراهیم‌زاده در ۶ و ۷ دی ماه در برج میلاد ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۲ اجرا خواهد داشت. کنسرت گروه «بهار آفرین» ویژه بانوان هم ۷ دی ماه در تالار وحدت ساعت ۱۴ روی صحنه خواهد رفت. بلیت این اجرا ۵۰ تا ۱۱۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

گروه کر بل‌کانتو

ارکستر و گروه کر بل‌کانتو نیز کنسرت اپرای ایتالیایی خود را بار دیگر ۷ دی‌ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌کند؛ مخاطبان این اجرا باید ۴۰ تا ۱۰۰ هزار تومان برای این حضور در این کنسرت هزینه کنند.

محمد علیزاده

محمد علیزاده هم ۷ و۸ دی ماه سالن میلاد نمایشگاه ساعت۱۹:۳۰ و ۲۲:۴۵ برای هوادارانش خواهد خواند. قیمت بلیت این اجرا ۵۰ تا ۱۵۵ هزار تومان تعیین شده است.

رحیم شهریاری

رحیم شهریاری نیز ۹ دی ماه در برج میلاد ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۲ می‌خواند. بلیت این اجرا ۴۵ تا ۱۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

پازل‌ بند

پازل‌ بند هم ۱۰ دی ماه در برج میلاد ساعت ۱۸ و۲۱:۳۰ اجرا خواهد داشت. بلیت این کنسرت ۱۴۵ تا ۱۵۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. هوروش بند در همان روز در در سالن میلاد نمایشگاه ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه و ۲۲:۱۵ دقیقه اجرا خواهند داشت. قیمت بلیط این کنسرت ۶۵ تا ۱۶۵ هزار تومان تعیین شده است.

آوای مهربانی

گروه موسیقی آوای مهربانی نیز ۹ و ۱۰ دی در همین تالار اجرا خواهد کرد؛ قیمت بلیت‌های این کنسرت با نام «ردپای خاطره» ۵۰ تا ۱۲۰ هزار تومان است و ساعت ۲۱:۳۰ آغاز می‌شود.

حمید هیراد

کنسرت حمید هیراد هم در ۱۱ دی ماه در برج میلاد ساعت ۱۸ و ۲۱:۳۰ به روی صحنه خواهد رفت. بلیت این اجرا ۴۵ تا ۱۵۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

 فرزاد فرزین

از طرفی فرزاد فرزین ۱۱ و ۱۲ دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه ساعت ۱۹ و۲۲ برای هوادارانش خواهد خواند. قیمت بلیت این کنسرت ۵۰ تا ۱۶۰ هزار تومان است . گروه «سامیا» هم در تالار وحدت ۱۲ دی ماه ساعت ۲۱:۳۰ اجرا دارد. قیمت این اجرا ۶۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است..

امین غفاری

امین غفاری هم ۱۰ و ۱۱ دی ساعت ۲۰:۳۰ در تالار رودکی رسیتال ویولن خواهد داد. قیمت بلیت‌های این اجرا ۷۰ و ۸۰ هزار تومان تعیین شده است.

گروه کر آوام 

ارکستر و گروه کر آوام هم ۱۱ دی ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت اجرا می‌کند؛ بلیت‌های این اجرا ۴۵ تا ۱۰۵ هزار تومان قیمت دارد.

علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی نیز ۱۳ دی‌ماه در برج میلاد تهران روی صحنه می‌رود؛ علاقه‌مندان این خواننده پاپ باید برای حضور در کنسرت او که در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ اجرا می‌شود بهای ۴۵ تا ۱۶۰ هزار تومان را بپردازند.

کنسرت برنامه کنسرت ها

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید