اکران ۴ فیلم جدید از این هفته در سینماها

اکران ۴ فیلم جدید سینمایی
کد خبر : 153820
تاریخ : 12 آذر 1397
به گفته شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی، مجوز نمایش سه فیلم «پیلوت»، «دایان» و «تهران شهر عشق» صادر شد. همچنین چهار فیلم از چهارشنبه این هفته راهی پرده سینماها می‌شوند.
به گزارش بانگ ، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، مجوز نمایش سه فیلم صادر شد.

«پیلوت » به تهیه کنندگی محمد رضا مصباح و کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در ژانر اجتماعی ، «دایان » به تهیه‌کنندگی محمد حمزه‌زاده (به نمایندگی از حوزه هنری) و کارگردانی بهروز نورانی‌پور با موضوع مقاومت و «تهران شهر عشق » به تهیه‌کنندگی محمد احمدی و کارگردانی علی جابر انصاری در ژانر اجتماعی این فیلم‌ها را تشکیل می‌دهند.

اکران ۴ فیلم جدید


همچنین در جلسه امروز کارگروه اکران ، ۴ فیلم سینمایی از چهارشنبه ۱۴ آذر راهی سینماها می‌شوند.

«کلمبوس » به کارگردانی هاتف علیمردانی در سرگروه کورش، «میلیونر میامی » به کارگردانی مصطفی احمدی در گروه زندگی، «بمب؛ یک عاشقانه » به کارگردانی پیمان معادی و «اسکی باز » به کارگردانی فریدون نجفی در برنامه صبح دانش‌آموزی،‌ این فیلم‌ها را تشکیل می‌دهند.

همچنین «مارموز » به کارگردانی کمال تبریزی از ۲۱ آذرماه اکران می‌شود.

به گفته سخنگوی کارگروه اکران، در این جلسه بر پایبندی آیین‌نامه شورای صنفی نمایش و اجرای صحیح مصوبات براساس قوانین مندرج در آیین‌نامه برای همه صنوف تاکید شد.

اکران فیلم سینمایی کمال تبریزی پیمان معادی سینما هنر نمایش

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید