تقویم اجرایی بیست و دومین جشنواره تئاتر دانشگاهی منتشر شد

جشنواره تئاتر دانشجویی
کد خبر : 153690
تاریخ : 18 مهر 1397
تقویم اجرایی بیست و دومین جشنواره تئاتر دانشگاهی پس از چندین نشست و هم اندیشی دانشگاه ها، تنظیم ومنتشر شد‌.جشنواره تئاتر دانشگاهی اردیبهشت سال ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

به گزارش بانگ به نقل از ایرنا، پس از برگزاری چندین نشست‌ هم‌اندیشی دبیر این دوره از جشنواره با دبیران کانون های نمایش دانشگاه هنر ، دانشگاه تهران، سینما و تئاتر دانشگاه تربیت مدرس، انجمن تئاتر دانشکده هنر و معماری ، کانون های تئاتر دانشگاه های امیرکبیر، سوره، انجمن های علمی نمایش دانشگاه تهران، دانشگاه هنر ، تربیت مدرس، دانشگاه علم و صنعت، جامع علمی و کاربردی و مدیر مرکز تئاتر تجربی دانشگاه تهران این تقویم منتشر شده است.

جشنواره<b><b> تئاتر </b></b>دانشجویی
در این نشست‌ها همچنین در رابطه با فرآیند بازخوانی و انتخاب طرح‌ها، بازبینی مرحله نخست جشنواره، اضافه کردن بخش‌های تازه به فراخوان و آسیب شناسی دوره‌های متاخر جشنواره بحث و تبادل نظر شد. 
همچنین در رابطه با فرآیند انتخاب اعضای دبیرخانه و ستاد اجرایی دوره بیست و دوم جشنواره، مقرر شد در هفته‌ آتی، فراخوان عمومی برای جذب دانشجویان فعال به منظور مشارکت در برگزاری جشنواره و همراهی در امور اجرایی منتشر شود.
بنابر اعلام دبیرخانه بیست و دومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران، علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت متن کامل تقویم اجرایی به وبسایت جشنواره به نشانی www.iiutf.ir مراجعه کنند.

تئاتر جشنواره هنر نمایش تئاتر دانشگاهی

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید