سینماگران مراسم تشییع سعید کنگرانی را بایکوت کردند

سعید کنگرانی-سینما-اخبار سینما-فیلم-اخبار فیلم-هنرمندان-اخبار هنرمندان
کد خبر : 153520
تاریخ : 27 شهریور 1397
مراسم تشییع پیکر مرحوم سعید کنگرانی با حضور حداقلی سینماگران برگزار شد. کنگرانی در دوران حیات خود بایکوت شده بود. برخی مدعی شدند که وی ممنوع از کار است، اما در واقع خود سینماگران به وی کاری نمی‌دادند که بایکوت وی از سوی بدنه سینماگران در مراسم تشییع وی نیز خودنمایی کرد

مراسم تشییع پیکر سعید کنگرانی ، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون دیروز دوشنبه 26 شهریور در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار شد. اما نکته قابل تأمل، جمعیت اندک و حضور کمرنگ اهالیسینمادر این مراسم بود. حتی برخی منابع خبری گزارش دادند که مدیران خانهسینمادر مراسم تشییع پیکر کنگرانی حضور نداشتند. این درحالی است که معمولا خانهسینمااگر در دوران حیات برای هنرمندانسینماکاری نمی‌کند، حداقل برنامه‌هایی را برای تشییع و ترحیم آنها تدارک می‌بیند، اما گویا همین را هم ازسعید کنگرانیدریغ داشتند.



سعید کنگرانی در دوران حیات خود بایکوت شده بود. برخی مدعی شدند که وی ممنوع از کار است، اما در واقع خود سینماگران به وی کاری نمی‌دادند که بایکوت وی از سوی بدنه سینماگران در مراسم تشییع وی نیز خودنمایی کرد. یکی از دلایل کم توجهی بسیاری از سینماگران به کنگرانی، افشاگری‌های وی علیه سینمای دوران طاغوت و آسیب‌هایی بود که سینمای آن دوران به امثال کنگرانی زده بود.


سعید کنگرانی سینما

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید