نگاهی به گالری نقاشی /«فیلم هایی که نساختیم» نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های تهمینه میلانی

گالری نقاشی - تهمینه میلانی-نقاشی-پابلو پیکاسو -گالری
کد خبر : 153400
تاریخ : 15 شهریور 1397
«فیلم هایی که نساختیم» اولین نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های تهمینه میلانی بعد از سال ها فعالیت در حوزه سینمایی، در کنار «حس پنهان» و «حس هفتم» عناوین نمایشگاه های هنرهای تجسمی هستند که در پایان هفته آغاز می شوند.

پابلو پیکاسو ، نقاش و پیکرتراش اسپانیائی و یکی از مشهورترین هنرمندان قرن بیستم می گوید: «هر کودکی هنرمند است، مساله این است که چگونه پس از این که بزرگ شد، هنرمند باقی بماند.»
گالری‌های تهران از عصر پنجشنبه و جمعه، پانزدهم و شانزدهم شهریور میزبان نمایش آثار جدید هنرهای تجسمی هنرمندان جوان و پیشکسوت کشور است.

**«فیلم هایی که نساختیم » در گالری ایوان  
اولین نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های تهمینه میلانی با عنوان «فیلم‌هایی که نساختم» عصر پنج شنبه در گالری ایوان افتتاح می‌شود و تا 21 شهریور ادامه خواهد داشت.
نمایشگاه شامل 26 تابلوی نقاشی است که گفته می‌شود میلانی بعد از 40 سال دست به رنگ و قلم مو برده و نقاشی کرده است.

**«شالهای رنگی » در گالری ایده
نملایشگاه عکس رخساره شجاع الدین عصر جمعه در گالری ایده افتتاح و 21 شهریور ادامه خواهد داشت.
خساره فارغ التحصیل رشته های گرافیک و تئاتر است و فعالیت هنری خود را از سال 81 آغاز کرده و تا امروز به عنوان گرافیست، عکاس، مجسمه ساز، کارگردان و بازیگر تئاتر در عرصه های هنری فعالیت داشته است.
گالری ایده میدان هفت تیر، خیابان قائم مقام، میدان شعاع، خیابان هجدهم، پلاک26 واقع شده است.

** «سیری بی‌انتها در چشم اندازِ فرشته» در گالری فرشته
نمایشگاه گروهی «سیری بی‌انتها در چشم‌انداز فرشته» با مجموعه آثاری از بیست و هفت هنرمند عصر جمعه در گالری فرشته برگزار می‌شود و تا سوم مهرماه ادامه خواهد داشت.
این نمایشگاه گروهی که با نمایشگاه گردانی طلا رنجبران انجام شده است، مجموعه آثاری از بیست و هفت هنرمند را شامل می شود و با تمرکز بر مناظر طبیعی، یکی از ژانرهای قدیمی هنر با عنوان چشم انداز یا منظره نگاری (Landscape) را بازآفرینی کرده است.
این نمایشگاه شانزدهم شهریورماه ساعت 16 در گالری فرشته به نشانی خیابان دکترعلی شریعتی، پایین‌تر از پل صدر، روبه‌روی پارکینگ رویال، پلاک 1671 افتتاح می‌شود.

**«حس پنهان» در نگارخانه شیث
حس پنهان عنوان نمایشگاه هنرهای تجسمی است که عصر جمعه، 16شهریور در گالری شیث افتتاح و تا 21شهریور ادامه خواهد داشت.
جمع آوری آثار توسط پگاه نصراللهی انجام شده است و هنرمندان فاطمه نعمتی ،کوروش برجیان ،ایمان زرنگارپور ،لیلا آشتیانی پور ،سیامک خازنی ،فاطمه تاجیک ،نگین صدقی ،علی برقی ،مهسا حاجی زاده ،بهارک شکوری ،فرناز حقیقی ،مونا هاشمی ،پرستو فروغی ،زهره ثقفی ،نسرین یوسفی ،پارمیس پورصمیمی ،فریده پورآدم ،ابراهیم ادوای ،سحر متین ،پرستو خوش حساب ،حبیبه موسوی ،یاسمن ابراهیمی‌زاده ،فتانه رهقی ،هلیا جوادی نسب ،محسن هدایتی ،زهرا ذوقی ،سلیمه افسری ،المیرا احمدی توفیقی ،نگار صادق ،سیما پاشایی خبیر ،ارغوان حیدری مجد و شقایق اصلاحی در این رویداد حضور دارند.
نگارخانه شیث در چهارراه ولیعصر، ضلع جنوبی پارک دانشجو، کوچه شیرزاد شرقی واقع شده است.

**«حس هفتم» در نگارخانه یاسمین 
نمایشگاه هنرهای تجسمی در قالب طراحی، نقاشی، حجم، چاپ دستی توسط رویا شهسوار جمع آوری شده است و عصر جمعه نگارخانه یاسمین افتتاح و تا 21شهریور ادامه خواهد داشت.
لیلا آشتیانی پور ،شیرین ابراهیمی ،اعظم امیدی ،یاسمن بطحائی ،فرناز پاپری فرد ،شقایق جمالی مهر ،حنان جاشویی ،شادی جبلی ،علی خزائیان ،مریم کتیبه ،نازنین داودی ،المیرا داوریان ،فرحناز دولتی خواه ،ایمان زرنگارپور ،فاطمه زارع ،فرزانه شجاعی ،بیتا شادمند ،بهاره شیخ الاسلامی ،آیدا شفیعیان ،سحر صنیعی ،ماریه سادات طباطبایی ،لیلا علیزاده ،شقایق قیدی ،عطیه قلندری ،میترا مهدی پور ،اردشیر محرابی ،مرضیه مهربان پژوه ،سیاوش نیرمی و فیروزه نواب هنرمندانی هستند که در این رویداد حضور داررند.
نگارخانه یاسمین در خیابان خردمند جنوبی، نرسیده به بلوار کریمخان زند، ساختمان افسر، پلاک ٧٠، طبقه اول واقع شده است.

**«چشم انداز میان دو تاریکی» در گالری سایه
نمایشگاه عکس فرهاد جاوید با عنوان چشم انداز میان دو تاریکی عصر جمعه در گالری سایه افتتاح و تا 21 شهریور ادامه حواهد داشت.
این نمایشگاه شامل 46 قطعه عکس از تئاترهای سه سال اخیر است، که فرهاد جاوید تلاش کرده به صورت متفاوت به تصویر کشد.
گالری سایه در خیابان کریمخان، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، پلاک ٢١ واقع شده است.

**«دستگاه بازی ساز» در گالری زمان هنر
نمایشگاه انفرادی نقاشی «دستگاه بازی ساز» که مجموعه آثاری از شانلی مومنی است که عصر جمعه در گالری زمان هنر افتتاح می شود.
این مجموعه طی یک سال شکل گرفته است و شامل 22 بوم در ابعاد مختلف است که در نهایت 12 اثر را تشکیل داده اند.
برای اجرای این آثار از رنگ اکرلیک روی بوم استفاده شده و سعی بر این بوده است که بین فرم های عینی و انتزاعی توازن برقرار شود.
محل برگزاری این نمایشگاه، در زعفرانیه، آصف، کوچه پرویز وهابی (نشاط)، پلاک ١٤ واقع شده است و تا چهارشنبه 21 شهریور ادامه خواهد داشت.

**«نقاشی های رضائیان» در گالری رضائیان 
اولین نمایشگاه گالری تازه تاسیس رضائیان با نقاشی هایی از مهدی رضائیان جمعه شانزدهم شهریورماه افتتاح و تا 11 مهر برگزار می شود.
نمایش آثار این هنرمند تا یازدهم مهرماه ادامه خواهد داشت و گالری رضائیان به نشانی جردن، تابان غربی، پلاک 14 واقع شده است.

**«ابوشاهی» در گالری هما 
نمایشگاه انفرادی چیدمان‌ های ابو شاهی در گالری هما آثار چیدمان‌ های ابو شاهی عصر جمعه در گالری هما افتتاح و تا 27 شهریور برپا خواهد بود.
گالری هما در خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک 8، واحد یک واقع شده است.

**«تجربه های نو» در گالری شلمان
نمایشگاه گروهی نقاشی و نقاشی‌خط با عنوان تجربه های نو در هنرهای تجسمی عصر جمعه در گالری شلمان افتتاح و تا 28 شهریور ادامه خواهد داشت.
هنرمندان حاضر در این نمایشگاه متشکل از فائزه افجه نیا، رویا ارمکیان، مژگان بخشی، طناز پریشان زاده، آیناز دقیقی، آیلار محمدی، الهام گردون زاده، صغری دمیرچی لو، غزال جوان، عاطفه حیدری، سیده لیلا موسوی، لیلاگازر، میرفرهاد مقیمی، مریم عیسوی، ماهـرخ ملک، هاله یزدانی و نازنین نبوی هستند.
این نمایشگاه در میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک 27 واقع شده است.

گالری نقاشی پابلو پیکاسو گالری های تهران تهمینه میلانی

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید