« آسیایی‌های دیوانه پولدار» در صدر گیشه های هالیوود

فیلم سینمایی آسیایی های دیوانه پولدار
کد خبر : 152366
تاریخ : 12 شهریور 1397
جدول فروش سینمای هالیوود موسوم به باکس آفیس با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "آسیایی‌های دیوانه پولدار" به کارگردانی "جان ام چو" برای سومین هفته منتشر شد

آسیایی ها در صدر باکس آفیس هالیوود پادشاهی میکند

جدول فروش سینما ی هالیوود موسوم به باکس آفیس با اعلام صدرنشینی فیلم " آسیایی‌های دیوانه پولدار " به کارگردانی " جان ام چو " برای سومین هفته منتشر شد.

صدرنشینی فیلمی از سینمای مالزی  در حالی رخ می دهد که این هفته دو فیلم "اوقات خوش" و "آلفا" از سینمای هالیوود نیز برای نخستین بار اکران شدند اما در برابر این فیلم آسیایی نتوانستند راه به جایی ببرند.

آسیایی‌های دیوانه پولدار یک فیلم عاشقانه ، کمدی درام بر اساس رمانی به همین نام اثر کوین کوان است که در دومین هفته از اکران خود با فروشی معادل 22.2 میلیون دلار صدرنشین هالیوود شد.

این فیلم توسط نینا جاکوبسن و براد سیمپسون تولید شده و جان ام. چو آن را کارگردانی کرده‌است. هنرپیشه‌های فیلم کنستانس وو، هنری گولدینگ، جما چان، آوکافینا، کریس آکینو، لیزا لو، نیکو سانتوس، کن جیونگ و میشل یئو هستند.

در ۲۵ سال گذشته، این اولین فیلم هالیوودی است که تمام بازیگرانش آسیایی هستند. پس از فیلم باشگاه جوی لاک در سال ۱۹۹۳ این اولین فیلم یک استودیو اصلی هالیوودی است که غالب نقش‌های برجسته و اصلی را آسیایی-آمریکایی‌ها برعهده دارند. از این بابت این فیلم نقطه عطف مهمی برای هالیوود به‌شمار می‌آید.

آسیایی‌های دیوانه پولدار در مورد آسیایی‌های خیلی پولدار است که داستان یک زن جوان آمریکایی آسیایی‌تبار را به تصویر می‌کشد که برای دیدار با خانواده دوست پسرِ خود به آسیا سفر می‌کند و درمی‌یابد آنها از ثروتمندترین افراد در سنگاپور هستند.

این‌ فیلم خوش ساخت در حال حاضر در صدر باکس آفیس در حال نمایش است و انتظار فروش بیشتری از آن میرود

سینما هالیوود فیلم فیلم سینمایی آسیایی های دیوانه پولدار مالزی جان ام‌ چو رمان کوین کوان

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید