آهوی پیشونی سفید ۲، آیا کودکمان را به دیدن این فیلم ببریم؟

آهوی پیشونی سقید 2
کد خبر : 153731
تاریخ : 9 آبان 1397
آهوی پیشونی سفید ۲ ادامه‌ای بر فیلم اختاپوس است که بعد از تبدیل شدنش به یک سه‌گانه سینمایی، تصمیم بر این گرفته شده تا نام فیلم‌ها به آهوی پیشونی سفید تغییر پیدا کند.

آهوی پیشونی سفید ۲ ادامه‌ای بر فیلم اختاپوس است که بعد از تبدیل شدنش به یک سه‌گانه سینمایی، تصمیم بر این گرفته شده تا نام فیلم‌ها به آهوی پیشونی سفید تغییر پیدا کند. فیلم دوم هم به کارگردانی جواد هاشمی ساخته شده و تقریبا بیشتر عوامل فیلم اول در آن بازی می‌کنند. سینمای کودک ما سال‌هاست که درجا می‌زند و باید گفت که بخش انیمیشن ایران در این یکی دو سال پیشرفت‌های محسوسی داشته، اما کماکان در زمینه تولید فیلم کودک با مشکلات جدی روبرو هستیم و باید دید که آیا آهوی پیشونی سفید ۲ توانسته این طلسم را بشکند یا خیر.



داستان فیلم دوم دقیقا از انتهای فیلم نخست آغاز می‌شود و همین موضوع لطمه بزرگی به فیلم وارد کرده است، از آنجا که فیلم اول حدود ۷ سال پیش به اکران در آمد، این تصمیم بسیار غیرعاقلانه محسوب می‌شود و معلوم نیست که عوامل فیلم با خود چه فکر کرده‌اند. هرچند داستان فیلم دوم چیزی نیست که نتوان با دیدن سرآغاز داستان از آن چیزی سر در نیاورد ولیکن عدم ارتباط با شخصیت‌ها برای کودکان امروزی و بیننده نا‌آشنا و سردرگم بودن در دقایق ابتدایی فیلم، به شدت توی ذوق می‌زند.

آهوی پیشونی سفید 2

از این‌ها که بگذریم داستان فیلم دوم هم روایتگر جادوگر مخوفی به نام اختاپوس است که برای جاویدان ماندن و جوان شدنش، نیاز به نوشیدن عصاره آهو دارد. عصاره‌ آهوهای معمولی که او می‌نوشد فقط چند روزی دوام می‌آورند و اختاپوس به دانشمندان دربارش دستور می‌دهد که رازی برای یک عصاره جاودان کشف کنند. کاشف به عمل می‌آید که عصاره آهوی پیشونی سفید (با بازی ترلان پروانه ) تنها عصاره‌ایست که می‌تواند اثری همیشگی و ابدی داشته باشد و در اینجا اختاپوس ماموران خود از جمله فردی به اسم بل بله شاخ کوتاه (با بازی پژمان بازغی) را به دنبال آهوی پیشونی سفید می‌رسد.

آهوی پیشونی سفید 2 ترلان پروانه لیلا اوتادی جواد هاشمی

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید

ن
نوید
نشان دادن صحنه خفه کردن و شکستن گردن کفتار به وسیله اختاپوس صحنه ای نامناسب برای کودکان به شمار می آید که با توجه این موضوع که مخاطب فیلم کودکان هستند ، این موضوع نمایش یک صحنه منفی برای آنهاست. این موضوع برای کودکان جذاب نیست و والدین دنبال نشان دادن چنین صحنه هایی به کودکان خود نیستند