73 جشنواره تخصصی تئاتر در کشور

شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
کد خبر : 152350
تاریخ : 10 شهریور 1397
بجنورد-مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 73 جشنواره تخصصی تئاتر در کشور پیگیری و برگزار می شود.شهرام کرمی جمعه شب در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی اظهار داشت: هشت جشنواره تئاتر در کشور به صورت ملی و بین المللی برگزار می شود که یکی از مهم ترین آنها، جشنواره تئاتر رضوی است. وی با بیان اینکه تاکنون 13 دوره جشنواره تئاتر رضوی برگزار شده، گفت: هنر، ابزاری برای توسعه فرهنگ است و فرهنگ رضوی و توسعه آن با زبان هنر یک ضرورت برای جامعه است.
مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 73 جشنواره تخصصی تئاتر در کشور پیگیری و برگزار می شود.
شهرام کرمی جمعه شب در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی اظهار داشت: هشت جشنواره تئاتر در کشور به صورت ملی و بین المللی برگزار می شود که یکی از مهم ترین آنها، جشنواره تئاتر رضوی است. 
وی با بیان اینکه تاکنون 13 دوره جشنواره تئاتر رضوی برگزار شده، گفت: هنر ، ابزاری برای توسعه فرهنگ است و فرهنگ رضوی و توسعه آن با زبان هنر یک ضرورت برای جامعه است. 
کرمی گفت: برگزاری جشنواره ها نه تنها برای پرداختن به یک موضوع است بلکه در این رویدادها قرار است کاری برای توسعه فرهنگ انجام شود و همه ما در قبال این رویدادها مسئول هستیم. 
وی در ادامه افزود: جشنواره تئاتر رضوی فرصتی است تا برای توسعه تئاتر و تولیدات نمایشی گام برداریم و مشکلات آن را آسیب شناسی کنیم.
مدیرکل هنرهای نمایشی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا دوره های بعدی جشنواره تئاتر رضوی بهتر  و با کیفیت بالاتر برگزار شود، خاطرنشان کرد: استان خراسان شمالی به عنوان میزبان این رویداد هنری، سهم زیادی در این زمینه دارد.
سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی هفتم تا نهم شهریور در بجنورد برگزار شد.
بجنورد، هشت دوره از جشنواره سراسری تئاتر رضوی را میزبانی کرده است. 
منبع خبر ایسنا

حتما دیدگاه خود را به ما بگویید ...

سلام من هستم . به نظر من

ضمنا از طریق ایمیل میتوانید با من در تماس باشید .

نظرم را ثبت کنید